سایت های فروش پنکه

پنکه مه پاش شرکت سرمابان که به اون پنکه رطوبت ساز یا آب پاش هم گفته میشه، وسیله ای برای خنک کردن فضای بازه و با ریز کردن قطرات آب و پرتابش به محیط اطراف باعث خنکی هوا میشه که توی فصل گرم تابستون، شرایط نشستن و لذت بردن از فضای باز رو براتون مهیا می‌کنه

اگر به دنبال وسيله‌ى خنک كننده‌اى ارزان ولى با كيفيت هستيد ، اگر به دنبال سایت های فروش پنکه هستید، اگر نياز داريد تا هواى خنک را همراه خود ببريد و به آسانى آن را جابه‌جا كنيد ، اگر در محيطى گرم و مرطوب زندگى مى‌كنيد و وسيله‌ى خنک كننده مناسبى مى‌خواهيد ، اگر از پرداخت هزينه‌هاى گزاف براى خريد و تعميرات وسايل خنک كننده قديمى خسته شده‌ايد ، ما به شما پنكه را پيشنهاد مى‌دهيم . اين وسيله‌ى ارزان و سبک ، خنک كننده‌اى مناسب براى تمامى نواحى به خصوص محيط‌هاى بسيار گرم و مرطوب است . اين وسيله‌ى كارا و پر كاربرد كه در انواع و مدل‌هاى گوناگون عرضه مى‌شود ، مناسب هر نوع سبک و سليقه‌اى است و به راحتى مى‌توانيد مدلى را انتخاب كنيد كه با دكوراسيون داخلى منزلتان سازگار شود . رنگبندى‌هاى متفاوت ، اشكال گوناگون ، طراحى‌هاى خاص و دستيابى و خريد آسان اين وسيله از مهم ترين ويژگى‌هاى آن به شمار مى‌آيد. در اين مقاله قصد داريم با شرح مختصرى از پنكه ، سايت‌هاى بسيار خوب و معتبرى را جهت دسترسى آسان و خريد آنلاين شما عزيزان معرفى كنيم .

پنكه چيست و كدام نوع آن مناسب تر است ؟

پنكه يک فن مكانيكى و در واقع نوعى باد بزن برقى است . از اين وسيله براى خنک كردن منازل و ساختمان‌ها استفاده مى‌شود كه كاربردهاى گسترده ترى نيز براى استفاده در صنعت و ساير فعاليت‌هاى حرفه‌اى دارد . اين وسيله عموما داراى چند پره است كه به صورت اريب مقابل هم قرار گرفته اند و با به چرخش در آمدن سبب جابه‌جايى هوا ، به گردش در آوردن آن و در نتيجه خنکى هوا مى‌شود . اين وسيله در انواع روميزى ، ايستاده ( پايه دار ) ، زمينى ، سقفى ، ديوارى ، برجى ، بدون پره و مه پاش عرضه مى‌شود كه هر يک از اين موارد داراى قابليت‌هاى خاص بوده و متناسب با محيط مورد نظر انتخاب مى‌شوند .

  • پنكه روميزى : اين وسيله بيشتر مناسب خانه و محيط‌هاى ادارى است و مى‌توانيد به راحتى با قرار دادن اين وسيله روى ميز كار ، پيشخوان يا طبقه‌اى از كتابخانه از خنكاى آن بهره مند شويد .
  • پنكه ايستاده ( پايه دار ) : اين وسيله كه از نوع قبل بزرگتر است ، مى‌تواند فضاى بزرگترى را خنک كند . پايه‌هاى قابل تنظيم اين وسيله ، استفاده آسان و راحت ترى را برايتان ممكن مى‌كند .
  • پنكه زمينى : اين وسيله پر قدرت كه زاويه چرخش 180 درجه دارد ، مى‌تواند كل فضاى اطراف را پوشش دهد .
  • پنكه سقفى : اين وسيله معمولا از سقف آويزان مى‌شود و استاندارد چند پره دارد كه مى‌تواند با چرخش 360 درجه كل محيط را خنک كند . اين نوع ، بزرگترين نوع پنكه است كه طرفداران زيادى نيز دارد . براى خريد اين دستگاه به ارتفاع ديوارهاى اتاق توجه كنيد .
  • پنكه ديوارى : اين وسيله مشابه نوع روميزى است با اين تفاوت كه روى ديوار نصب مى‌شود و خطر برخورد با آن بسيار كم است .
  • پنكه برجى : اين وسيله كه شبيه به يک برج و مجهز به پره‌هاى عمودى و فناورى اير مولتى پلاير است ، مى‌تواند هوا را با زاويه 90 درجه به بيرون هدايت كند .
  • پنكه بدون پره : اين وسيله كاملا مدرن و از انواع قديمى آن مستثنى است . پره‌هاى رايج را ندارد و كاملا بى خطر است . براى خنک سازى هم از شيوه‌اى نوين استفاده مى‌كند .
  • پنكه مه پاش : اين وسيله كه به پنكه آبى نيز معروف است داراى نازل‌هايى است كه كمى رطوبت به شكل قطرات مه در محيط پخش مى‌كند تا خنک كنندگى بيشترى داشته باشد . اين وسيله‌ بيشتر مناسب فضاهاى باز و نيمه باز است .
  • معرفى چند سايت معتبر فروش پنكه :

    سايت ديجى كالا به عنوان يكى از قديمى ترين و پرطرفدارترين فروشگاه‌هاى اينترنتى با بيش از يک دهه تجربه ، با پايبندى به سه اصل كليدى پرداخت در محل ، هفت روز ضمانت بازگشت كالا و تضمين اصل بودن كالا ، موفق شده تا همگام با فروشگاه‌هاى معتبر جهان به بزرگترين فروشگاه اينترنتى ايران تبديل شود. اين سايت مثل يک ويترين پر زرق و برق است كه هر نوع وسيله‌اى براى فروش در آن موجود مى‌باشد و در واقع اين سايت واسطه‌اى بين خريداران و خرده فروشانى است كه محصولات با كيفيت خود را در آن منتشر مى‌كنند این سایت با وجود تنوع بسیار در محصولات میتوان بعنوان یکی از قدیمی ترین سایت های فروش پنکه دانست. به همين ترتيب پنكه نيز يكى از اين اقلام است و شما مى‌توانيد به راحتى با وارد شدن در اين سايت و مشخص كردن و ثبت پنكه مورد نظرتان ، جهت خريد اينترنتى آن اقدام نماييد .

  • زنبيل :

  • فروشگاه اينترنتى زنبيل يكى از بزرگترين فروشگاه‌هاى اينترنتى كشور مى‌باشد و یکی از برجسته ترین سایت های فروش پنکه كه سعى در ايجاد يک تجربه خوب از خريد اينترنتى براى براى كاربران و مشتريان خود دارد . در فروشگاه زنبيل سعى گرديده تمام مزيت‌هاى ممكن شامل خريد با بهترين قيمت ممكن ، دسترسى به تنوع كاملى از محصولات ، تحويل سريع و به موقع ، خدمات قبل و پس از فروش و … براى مشتريان فراهم گردد . در اين سايت جامع انواع وسايل همراه با نكات كاربردى مخصوص به هروسيله وجود دارد . شما مى‌توانيد براى خريد يک پنكه مناسب ، با ويژگى هاى خاصى كه مد نظرتان هست ، به اين سايت مراجعه كرده و سفارش خود را ثبت كنيد.
    • پارس خزر :

    شركت صنعتى پارس خزر ( سهامى عام ) توليد كننده لوازم خانگى ساخت ايران با بيش از نيم قرن سابقه است . اگر طرفدار محصولات ايرانى با قيمت مناسب هستيد بدون شک اين سايت از بهترين ها است. انواع مختلف پنكه در اين سايت موجود است و مى توانيد به راحتى مدل مورد نظرتان را سفارش دهيد.

  • سایت فروش پنکه سرمابان :

  • شركت سرمابان ، برترين وارد كننده هدفمند و قانونى تجهيزات و سيستم‌هاى تهويه مطبوع است. اين سايت از بهترین سایت های فروش پنکه است که به طور تخصصى به فروش پنكه ، فروش پنکه مه پاش انواع آن مى‌پردازد. شما مى‌توانيد با بررسى دقيق محصولات آن و دريافت مشاوره رايگان از اين سايت ، انتخاب درستى داشته باشيد و جهت خريد محصولى مناسب و خاص اقدام نماييد. لازم به ذكر است تمامى اطلاعات مورد نياز شما در بخش بلاگ اين سايت موجود و قابل مشاهدى مى‌باشد.
    • سایت فروش پنکه ميست ايران :

    شركت ميست ايران ، ارائه دهنده خدمات اجاره‌ى انواع و اقسام كولر ، کولر آبی، پنکه سقفی ، و … در ايران مى‌باشد كه آمادگى ارائه خدمات به تمام نقاط كشور را دارد . اگر نياز به خريد وسايل خنک كننده به طور دائم نداريد و تنها براى مدتى محدود به وسايل سرمازا نياز داريد ، مى‌توانيد جهت اجاره انواع و اقسام اين وسايل سرمازا به صورت تک و عمده  با اين شركت تماس بگيريد.

سخن پايانى:

هنگام  اجاره و خرید پنكه به يک سرى از ويژگى‌ها و نكات بايد توجه كنيد كه هر يک از اين سايت‌ هاى فروش پنکه معتبر ذكر شده اين ويژگى‌ها و نكات را در اختيارتان قرار داده و شما را راهنمايى مى‌كنند. تمام پنكه‌ها ويژگى‌ها و قابليت‌هاى خاص يكسانى ندارند اما هر يک مزاياى مخصوص به خود را دارند. ظرفيت هوادهى ، سر و صداى پنكه ، ايمنى دستگاه ، سهولت در استفاده و تميز كارى ، اندازه پنكه ، قابليت تنظيم ، قابليت كنترل از راه دور و ضمانت دستگاه از نكات حائز اهميت است. لازم به ذكر است پنكه با توجه به نوع نياز و محل قرار گيرى آن كه ممكن است در خانه ، محيط كار و يا محيط‌هاى صنعتى و كارگاهى باشد ، انواع متفاوتى  دارد.

سایت سرمابان محصولات ویژه و متنوعی برای شما ترتیب داده است. در صورتیکه تمایل به خرید پنکه مه پاش دارید می توانید از طریق لینک زیر محصول خود را انتخاب و با کارشناسان ما جهت نحوه خرید و ارسال تماس حاصل فرمایید.

مدیر سایت
ارسال دیدگاه