خرید پنکه مه پاش ویلایی

پنکه مه پاش ویلایی

آشنایی با پنکه مه پاش ویلایی

خرید پنکه مه پاش ویلایی سرمابان یک راه آسان و مقرون به صرفه برای لذت بردن از نسیم خنک در فصل تابستان است. پنکه مه پاش با خنک کردن ناحیه اطراف خود با تولید قطرات کوچک آب کار می کند و در حین تبخیر گرما را از بین می برد. شما می توانید پنکه مه پاش خود را در پاسیو، چادر های کمپینگ، باغ و… قرار دهید.
پنکه مه پاش ویلایی برای خنک کردن مناطق بیرونی طراحی شده و ممکن است شما از تاثیر آن ها شگفت زده شوید! در این مقاله به بررسی تمام نکاتی می پردازیم که لازم است شما در مورد این ابزار های خاص بدانید و به سوالات شما در مورد اینکه آیا آن ها برای ویلای شما مناسب هستند یا خیر؟ پاسخ می دهیم.
پنکه مه پاش چیست؟ فن های مه پاش یک استراحت کوتاه و ضروری را از گرمای تابستان برای شما فراهم می کند و به شما طراوت می بخشند. همانطور که از نام آن پیداست، فن های مه پاش یک اسپری بسیار ریز از آب ایجاد می کنند که توسط نسیم، هوای خنک را به ویلای شما می آورد. این دستگاه از نظر طراحی شبیه به پنکه های کوچک دستی است. اما آن ها بسیار بزرگ تر هستند و می توانند فضای بزرگی را خنک کنند، نه فقط یک نفر.
پنکه مه پاش در اندازه ها، انواع و طرح های مختلف مانند نسخه های قابل حمل کمپینگ وجود دارد. قبل از خرید پنکه مه پاش ویلایی، حتما 3 فاکتور کلیدی زیر که در این مقاله به شما آموزش می دهیم را در نظر بگیرید.
1. نوع
2. پوشش
3. سرعت و زاویه
3 فاکتور کلیدی انتخاب پنکه مه پاش
4 نوع مختلف پنکه مه پاش در بازار موجود است:
1. پنکه های زمینی یا فن های مستقل: این نوع فن منطقه وسیعی را پوشش می دهند و با یک میله بلند، سردان و میستر تعبیه شده و تنظیمات بسیار خوبی دارد. این نوع فن گزینه بسیار عالی برای داخل خانه، ویلا و مجالس بزرگ است.
2. فن های دیواری: این نوع پنکه مه پاش بر روی دیوار نصب می شود و به طور گسترده در فضا های تجاری یا سالن هایی با پخش بهتر هوا و دیده می شود. با این حال، فن دیواری به اندازه فن های مستقل منعطف نیستند.
3. فن های قابل حمل یا فشرده: این نوع فن که متحرک نیز نامیده می شود را می توان در طبیعت یا در هر مکانی مانند کمپ، ساحل یا چادر با خود ببرید. بر خلاف فن های دیواری یا مستقل، این فن به ظرفیت مخزن یا نیروی فشار هوای زیادی نیاز ندارد.
4. کیت های مه پاش: با این کیت می توانید با اتصال نازل ها و شیلنگ ها، فن معمولی را به مه پاش تبدیل کنید. بنابراین، هوای خنک و مرطوب را برای خلاص شدن از گرما دریافت می کنید.
لازم است که قبل از خرید فن مه پاش، اندازه اتاق یا منطقه ای را که می خواهید خنک کنید را در نظر بگیرد. برای این کار باید CFM (حجم هوایی که فن در یک دقیقه ارائه می دهد) را بررسی کنید. پنکه های چرخشی یا پهن با سر پنجره ای فضای بزرگ تری را پوشش می دهند و برای ویلا مناسب تر خواهند بود.
کنترل های سرعت و زاویه متغیر یک فن باعث می شود که مه به سرعت تبخیر شود و در نتیجه به خنک کردن سریع تر فضا کمک می کند. زاویه حرکت فن شامل محدوده حرکت، نوسان و زوایای تنظیم برای خنک شدن بهتر است.

پنکه مه پاش ویلایی

 

نحوه کار پنکه مه پاش ویلایی

اگر سوال شما این است که آیا یک پنکه مه پاش ویلایی همه چیز را در اطراف خود خیس می کند؟ پاسخ منفی است. قطرات ایجاد شده توسط فن آنقدر کوچک است که امکان ندارد شما احساس خیس شدن کنید. در عوض، غبار به سادگی یک اثر خنک کننده برای افراد ایجاد می کند که در روز های گرم تابستان، بهشت را تداعی می کند. در واقع، انواع مختلفی از پنکه های مه پاش را می توان در داخل ویلا نیز استفاده کرد و دما را تا 20 درجه یا حتی بیشتر کاهش داد.

هیچ چیز بهتر از گذراندن روز های آفتابی در خارج از خانه در طول تابستان نیست. اما در شرایطی که هوا واقعا سوزان است، ممکن است هوا آنقدر گرم شود که حتی ماندن در ویلا نیز راحت نباشد. اگر می خواهید از هر دقیقه تابستان خود نهایت استفاده را ببرید، وقت آن رسیده است که روی یک پنکه مه پاش ویلایی سرمایه گذاری کنید.

با این حال، از آنجایی که پنکه مه پاش ویلایی بخار آب را به هوا اضافه می کند، در هوای گرم و خشک تاثیر گذاری بیشتری دارد. اگر محل زندگی شما در تابستان هوای مرطوبی دارد، پنکه مه پاش به اندازه کافی اثر گذار نیست. فن مه پاش ممکن است به جای خنک کردن هوا، احساس چسبندگی به شما بدهد.

پنکه مه پاش ویلایی در چندین سبک موجود است. شما می توانید گزینه های دیواری، پایه ای و همچنین مدل های صنعتی سنگین را نیر پیدا کنید. شما همچنین باید انتخاب کنید که فن های پلاگین که نیاز به دسترسی به پریز برق دارد را می خواهید یا فن های باتری دار که می تواند چندین ساعت با باتری های قابل شارژ کار کند.

پنکه آب پاش ویلایی

هنگام خرید پنکه مه پاش ویلایی چه مواردی را باید در نظر گرفت؟

پنکه مه پاش ویلایی با سبک و اندازه صحیح تقریبا در هر مکانی در اطراف ویلای شما قابل استفاده است. علاوه بر در نظر گرفتن عواملی مانند منبع برق و آب، ویژگی های اضافی مختلفی وجود دارد که لازم است هنگام مقایسه فن های مه پاش مختلف برای استفاده در فضای باز خود به آن توجه کنید.

  • سبک

پنکه مه پاش در سبک های مختلفی از جمله یونیت های دیواری، پایه ای و زمینی عرضه می شود.

  • اندازه

هنگام خرید پنکه مه پاش ویلایی باید اندازه فضای خود و اندازه فن را در نظر بگیرد. برخی از مدل ها به طور خاص فهرست می کنند که چند متر مربع را می توانند خنک کنند.

  • قابلیت تنظیم

فن های مه پاش در فضای باز اغلب دارای تنظیمات متعددی هستند که به شما امکان می دهند عملکرد آن ها را مطابق با نیاز های خود تنظیم کنید. علاوه بر چندین سرعت فن، برخی از مدل ها دارای لوور های قابل تنظیم و سر های کج شونده هستند که باعث می شود شما بتوانید جریان هوا را هدایت کنید. همچنین نوسانی که هوا و مه را در یک منطقه بزرگ تر هل می دهد را کنترل کنید.

  • عملکرد کنترل از راه دور

برخی از پنکه مه پاش ویلایی دارای یک کنترل از راه دور هستند که به شما امکان می دهد تنظیمات دستگاه را از سراسر قسمت های ویلا تنظیم کنید. برخی از مدل ها حتی اتصال به بلوتوث ارائه می دهند که این امکان را فراهم می کند شما فن را مستقیما از تلفن همراه خود کنترل کنید. (فقط به خاطر داشته باشید که ویژگی های هوشمند قیمت فن را افزایش می دهد).

آیا برای خنک ماندن در تابستان باید یک فن مه پاش بخرید؟

پنکه مه پاش ویلایی یک راه حل موثر برای خنک کردن هر فضای بیرونی است که در تابستان به شدت گرم می شود. فن مه پاش قدرت خنک کنندگی بیشتری نسبت به فن های معمولی دارد. در واقع، پنکه مه پاش به لطف مه ریزی که ایجاد می کنند، به تنهایی یک مکمل محبوب برای خنک کردن پاسیو های فضای باز، عرشه ها و حتی مناطق استخردار هستند.

مدیر سایت
ارسال دیدگاه