بخاری باغی و فاکتورهای مهم خرید آن

بخاری فضای باز مشکی قارچی

استفاده از بخاری باغی در پاییز و زمستان، محفلی گرم و جذاب ایجاد می کند که افراد می توانند حتی پس از غروب آفتاب در فضای باز، به معاشرت و گفتگو بپردازند. با توجه به این موضوع، افزودن یک سیستم گرمایشی لوکس به فضای باغ، غیر ضروری نیست.

وقتی صحبت از سیستم های گرمایشی برای فضای باز می شود، انتخاب های متنوعی پیش روی خریداران است. از سیستم های گرمایشی بی همتا، می توان به بخاری گازی رو میزی، قارچی، هرمی، ایستاده، دیواری، سقفی، شومینه ها و بخاری های هیزمی اشاره کرد. هدف ما از نوشتن این مقاله ،ایجاد مسیری برای کمک به خریداران در انتخاب منبع گرمایش مناسب برای باغ، پاسیو یا بالکن است.

نکات مهم خرید بخاری باغ که ممکن است ندانید

خرید بخاری باغ به دلیل تنوع فراوان این سیستم های گرمایشی، چالش برانگیز و سخت است؛ لذا تصمیم گرفتیم به نکات مهم پیرامون این موضوع اشاره کنیم.

بررسی سبک و کارکرد بخاری باغی

بخاری باغ یک دستگاه گرمایشی بی همتا است که جهت افزایش دما در فضاهای باز و بسته باغ به کار گرفته می شود. این محصولات معمولا طراحی، سبک و کارکرد خاص خود را دارند که پیش از خرید باید آنها را مد نظر قرار دهید.

سبک

بخاری‌های باغ در شکل، اندازه و رنگ های متنوع ساخته می شوند و در ساخت آنها از مواد گوناگون مانند استیل، سرامیک و غیره استفاده می شود. ساخت این محصول در شکل های گوناگون، امکان تطبیق آن با دکوراسیون‌های مختلف را فراهم میکند.

کارکرد

در خرید بخاری باغ باید به پارامترهایی مانند منبع تغذیه محصول و توان حرارتی دقت کنید. منبع سوخت بخاری، تعیین کننده کارکرد بخاری و میزان حرارتی است که تولید می کند. بخاری های باغی با منابع سوخت متنوع مانند گاز شهری، پروپان، برق، چوب و نفت، گرما تولید می کنند.

انتخاب منبع سوخت باید با توجه به قابلیت دسترسی، هزینه ها، نیاز به نگهداری و تاثیرات آن بر محیط زیست انجام شود. توان حرارتی محصول نیز با دو واحد وات و کیلو وات نشان داده می شود که اشاره به مقدار حرارتی دارد که توسط بخاری در یک بازه زمانی تولید می شود. توان حرارتی تاثیر مستقیم بر گرمای تولید شده دارد. در موقع خرید این محصول باید به فاکتورهای دیگری مانند اندازه فضا، دمای محیط و تعداد افراد دقت لازم را داشته باشید.

هیتر باغی

نحوه نصب بخاری باغ (ایستاده، سقفی یا دیواری) به چه صورت باشد؟

از دیگر مواردی که باید پیش از خرید هیتر باغی به آن ها توجه کنید، چگونگی نصب است. شیوه نصب ، تاثیر مستقیم بر ایجاد گرمایش در فضای باغ دارد. با انتخاب بخاری هایی با شیوه نصب مناسب با فضای باز، گرمایش مطلوب را در محیط تجربه خواهید کرد.

ایستاده

هیتر باغی ایستاده مانند بخاری قارچی و یا بخاری هرمی یکی از متداول ترین سیستم های گرمایشی برای باغ است که در شکل های متنوع ساخته می شود. در صورتی که در پی ایجاد گرمایش یکنواخت در محیط باغ هستید، بخاری های ایستاده با توجه به امکاناتی مانند قابلیت تنظیم ارتفاع، بهترین انتخاب هستند.

دیواری

بخاری های دیواری مانند بخاری سرامیکی ممکن است در داخل دیوار مونتاژ شوند و یا به صورت روکار، روی دیوار نصب شوند. این بخاری، معمولا به دلیل نصب در ارتفاع پایین تر، حرارت را به منطقه خاصی از محیط ارسال می کند. بخاری دیواری می تواند، فضاهایی مانند بالکن های کوچک را به خوبی گرم کرد.

سقفی

هیتر باغ که روی سقف نصب می شود، گرما را به صورت تابشی به پایین انتقال می دهد. این نوع بخاری می تواند در تامین گرمای فضاهای گسترده تر مانند تراس های بزرگ یا محیط باغ استفاده شود.

به طور کلی، نصب بخاری در باغ با توجه به متراژ و شرایط محیطی می تواند تاثیر متفاوتی در توزیع گرما داشته باشد. بهتر است با در نظر گرفتن نیازها، شرایط آب و هوایی و متراژ مکان، بخاری مناسب را انتخاب کنید تا از گرمای متعادل در محیط بهره کافی را ببرید.

به دنبال انعطاف پذیری هستید، بخاری هایی با قابلیت تنظیم ارتفاع را انتخاب کنید

اگر در پی خرید بخاری باغی هستید که از قابلیت های انعطاف پذیری برخوردار باشد بهتر است، محصولی را انتخاب کنید که از قابلیت تنظیم ارتفاع برخوردار باشد. از مزایای قابلیت تنظیم ارتفاع در بخاری، می توان، توزیع گرمای بهتر، انطباق با ارتفاع محیط و انتقال مستقیم حرارت به سطوح و اشیاء را بیان کرد.

خرید بخاری باغی

پس از بررسی پارامترهای خرید بخاری باغ، انتخاب فروشگاهی با کیفیت و دارای محصولات اصل، مهم است. خرید بخاری های باغ باید از فروشندگان با تجربه در زمینه فروش سیستم های سرمایشی و گرمایشی انجام شود. سرمابان جزء مراکز فروش معتبری است که اجناس درجه یک را از برندهای خارجی مرغوب با گارانتی یک ساله طلایی به فروش میرساند. در صورت تمایل به خرید با توان حرارتی ایده آل و امکانات ویژه، با کارشناسان تماس بگیرید.

بخاری باغ یکی از سیستم های گرمایشی مورد نیاز برای تامین گرما در محیط است که می تواند فضای باغ را در روزها و شب های زمستان، گرم و لذت بخش کند. در خرید بخاری  باید به مواردی مانند سبک و کارکرد دقت کنید. چگونگی نصب بخاری و بررسی امکاناتی مانند قابلیت تنظیم ارتفاع از دیگر مواردی است که باید پیش از خرید مدنظر قرار دهید. سرمابان بخاری های متنوع از قبیل هیتر تابشی قارچی و بخاری های سرامیکی ایستاده، سقفی، دیواری و غیره را با امکانات ویژه ارائه می دهد.

 

 

 

 

مدیر سایت
ارسال دیدگاه