خرید بخاری هرمی، بایدها و نبایدها

خرید بخاری هرمی سرمابان

بخاری هرمی یک سیستم فوق العاده است که علاوه بر ایجاد گرمایش مطلوب می تواند به عنوان یک عنصر زیبایی در فضا بکار گرفته شود. محصول مورد نظر جزء بهترین سیستم های گرمایشی برای فضاهای باز و تجاری است. این سیستم گرمایشی در فضاهایی مانند رستوران به عنوان یک ابزار تزیینی برای جذب مشتریان و همچنین ایجاد گرمایش مطلوب بکار می رود.

در تولید این بخاری به فاکتورهای، زیبا شناختی و عملکرد با هم توجه شده؛ لذا محصول مورد نظر جذاب، قدرتمند و کارآمد است. در این مقاله تصمیم داریم نکات اصلی که باید پیش از خرید محصول به آن ها توجه کنید را بیان کنیم.

بخاری هرمی چیست؟

بخاری هرمی یکی از سیستم های مدرن و کاربردی است که می تواند مکان های باز و فروشگاه های بزرگ را گرم و دلپذیر کند. از ویژگی های این محصول می توان به پنهان بودن مخزن سوخت از دید افراد و باز شدن آسان آن اشاره کرد. در زیر دستگاه چرخک هایی تعبیه شده است که حمل و نقل آسان محصول را برای خریدار فراهم می کند.

طراحی مثلثی بخاری گازی هرمی باعث می شود نسبت به سایر سیستم های گرمایشی سنتی در فضای باز، جذاب تر به نظر برسد. این محصول دارای امکان کنترل از راه دور است که به مالک یا مهمان ها اجازه می دهد تا بخاری را بدون نیاز به نزدیک شدن تنظیم کنند.

خرید بخاری هرمی

در بخاری هرمی به چه فاکتورهایی دقت کنیم؟

نکته کلیدی که باید در انتخاب بخاری هرمی به آن دقت لازم را داشته باشد، میزان انرژی برای گرم کردن فضای مورد نظر است. در صورتی که دستگاهی را انتخاب کنید که دارای قدرت حرارتی بسیار بالا باشد، هزینه زیادی برای شما در بر خواهد داشت. از سوی دیگر، انتخاب بخاری های هرمی با قدرت گرمایشی پایین، تنها به عنوان عنصر زیبایی در محیط هستند و گرمایش مطلوب را فراهم نمی کنند.

تولید کنندگان این بخاری، توان حرارتی 12 تا 13 کیلو وات را برای تامین گرما برای فضاهایی با اندازه معمولی مناسب می دانند.

 

مساحت مکان مورد نظر(متر مربع)

خروجی حرارتی بخاری مناسب (کیلو وات)

9 تا 42

1.47 – 2.93

43 تا 93

2.93 – 5.86

93 تا 139

5.86-700

139 تا 186

700-8.79

186 تا 232

8.79-9.96

 

بررسی اندازه بخاری هرمی پیش از خرید

خرید بخاری هرمی مثلثی در اندازه های مختلف عرضه می شود که گاهی این اندازه بستگی به توان حرارتی و گرمایشی محصول دارد. انتخاب اندازه بخاری باید با توجه به متراژ مکان مورد نظر انجام شود که در جدول بالا به آن اشاره شد. برای محیط هایی با متراژ کمتر، بخاری های هرمی کوچک تر و برای مکان هایی با متراژ بیشتر بخاری های هرمی بزرگتر با قدرت گرمایشی بالاتر مناسب است.

 

سوخت بخاری پارامتر مهم دیگر پیش از خرید بخاری هرمی

یکی دیگر از فاکتورهای مهم که باید پیش از خرید بخاری هرمی به آن توجه لازم را داشته باشید، منبع تغذیه محصول است. این ویژگی تاثیر مستقیم بر هزینه ها، کارایی و سهولت استفاده از بخاری خواهد داشت. منبع سوخت برخی از بخاری های هرمی گاز طبیعی، پروپان مایع و برق است و در برخی مدل های قدیمی تر ممکن است چوب و نفت باشد. انتخاب بخاری گازی هرمی قطعا از لحاظ مصرف بهینه انرژی و ملاک هایی مانند در دسترس بودن سوخت و فاقد آلاینده بودن گزینه بهتری است.

بررسی امکانات بخاری های هرمی پیش از خرید

بررسی امکانات بخاری هرمی از دیگر پارامترهای مهمی است که قبل از فشردن دکمه ثبت خرید باید به آن دقت کنید. از این امکانات می توان به تایمر، کنترل از راه دور، حالت های مختلف تولید حرارت، ایمنی و عدم ایجاد نویز در محیط اشاره کرد. تایمر در محصول برای روشن و خاموش شدن خودکار بخاری در زمان های مشخص کاربرد دارد و قبل از ورود مهمان ها فضا را گرم می کند. تنظیم حرارت بخاری نیز باعث صرفه جویی در مصرف انرژی و گرم کردن مکان مورد نظر با توجه نیاز محیط می شود. ایمنی بالا و عدم ایجاد نویز در حفظ سلامت و آرامش افراد نقش دارد.

بخاری هرمی سرمابان

قیمت بخاری هرمی از پارامترهای مهم پیش از خرید بخاری

قیمت بخاری هرمی از دیگر فاکتورهای ضروری است که باید پیش از خرید آن را بررسی کنید. هزینه محصول باید متناسب با امکانات و مشخصات محصول باشد؛ لذا قبل از خرید باید ویژگی های درج شده زیر محصول را مطالعه کنید. این مشخصات شامل راندمان حرارتی، اندازه، سوخت مصرفی و امکانات است. قیمت این محصول در بازار با توجه به مدل و قابلیت ها در حال حاضر در رنج 10 تا 25 میلیون تومان قرار دارد.

خرید بخاری هرمی

سرمابان یکی از فروشگاه های با تجربه در زمینه فروش بخاری فضای باز، بخاری ایستاده یا سقفی، هیتر تابشی قارچی و غیره است. این فروشگاه برترین محصولات گرمایشی و سرمایشی را مستقیم از تولید کننده ارائه می دهد که دوام بالا و قیمت مناسب دارند.

در این مقاله پیرامون بخاری هرمی که جزء بهترین سیستم های گرمایشی است سخن گفتیم. این محصول به دلیل ظاهر چشمگیر و ویژگی های بی همتا، خریداران بسیاری دارد. در موقع خرید این محصول باید به مواردی مانند توان حرارتی دستگاه، اندازه بخاری، سوخت، امکانات و قیمت دقت کنید. در صورتی که شما نیز قصد دارید این محصول فوق العاده را با کیفیت بالا و قیمت مناسب خرید کنید، سرمابان بهترین انتخاب است.

 

 

مدیر سایت
ارسال دیدگاه