هیتر فضای باز چیست؟

هیتر فضای باز

هیتر فضای باز یکی از لوازم ضروری برای تامین گرما در محیط هایی مانند، بالکن، حیاط، باغ و تالارهای سرباز است. با اضافه کردن یک هیتر با کیفیت به فضای باز می توانید در زمستان نیز مهمانی های دوستانه برگزار کنید و از کنار هم بودن لذت ببرید. این محصول در اندازه ها، شکل ها و رنگ های متنوع تولید و به بازار عرضه می شود که انتخاب آن را برای خریدار سخت می کند. در این مقاله تصمیم داریم در حیطه هیترهای فضای باز به صورت تکمیلی مطالبی را ارائه دهیم.

آشنایی با هیتر فضای باز

هیتر فضای باز یکی از سیستم های گرمایشی مورد نیاز برای صرف وعده های غذایی دوستانه و خانوادگی در بیرون از منزل بدون احساس سرما است. اگر می خواهید مدتی از وقت خود را در حیاط بگذرانید یا یک مهمانی جذاب در هوای سرد برگزار کنید، قطعا نیاز به  خرید یک یا چند هیتر با کیفیت دارید.

 بخاری فضای باز، باعث ایجاد احساس راحتی و آرامش در محیط می شوند. هیترهای های فضای باز با توجه به نام آنها جزء سیستم های گرمایشی تخصصی هستند که برای تامین گرمایش در فضای باز بکار می روند. این محصولات می توانند با انواع مختلف سوخت، مانند برق، گاز طبیعی، گاز مایع و حتی نفت و چوب گرما تولید کنند.

نکته کلیدی مهم در خرید هیتر برای فضای باز

اگر به فکر نصب هیتر فضای باز در محوطه، باغ، بالکن و سایر مکان ها هستید، دو فاکتور کلیدی را باید جدی بگیرید. اولین نکته در موقع خرید بخاری فضای باز، ابعاد است که تفاوت قابل توجهی در میزان انتشار گرما ایجاد می کند.

اندازه هیتر باید مطابق با متراژ مکانی باشد که قصد گرم کردن آن را دارید. در صورتی که مکان مورد نظر شما گسترده باشد، می توانید یک یا چند هیتر را براساس توان حرارتی محصول انتخاب کنید. نکته مهم دیگر، قیمت هیتر فضای باز است که با توجه به اندازه، برند، امکانات، توان حرارتی و منبع سوخت محصول، ممکن است متفاوت باشد. هیترهای فضای باز در انواع طرح ها، رنگ ها و امکانات متفاوت ارائه می شوند که باید در هنگام خرید به آن دقت کنید.

بخاری فضای باز

کدام سبک از هیتر فضای باز را انتخاب کنم؟

هیتر فضای باز با منابع سوخت متفاوت( برق، گاز و مادون قرمز) کار می‌کند و در سبک های مختلف، قابل حمل، دیواری و رومیزی ارائه می شوند.

قابل حمل: هیترهای قابل حمل مانند هیتر قارچی یا هیتر سرامیکی یا هیتر هرمی عمدتا دارای ویژگی هایی مانند وزن پایین، قیمت کم و راحتی در جابجایی هستند. این محصول را می توانید در هر قسمتی از فضای باز قرار دهید و از گرما مطلوب آن لذت ببرید.

دیواری: هیترهای فضای باز دیواری اغلب گزینه ای ایمن برای تامین گرمای محیط هستند. این بخاری به دلیل اینکه به دیوار نصب می شوند، گرما را در تمام محیط به صورت یکنواخت منتشر می کند. و ایمنی بالاتری نیز دارد.

رومیزی: هیترهای رومیزی نسبت به نوع قابل حمل، دارای قدرت کمتری هستند. با این حال آنها هنوز هم گزینه ای مناسب برای خرید هستند و گرما را به خوبی به افرادی که دور میز نشسته اند، انتقال می دهند.

مقایسه ویژگی های هیتر فضای باز گاز طبیعی با گاز مایع پروپان

با توجه به طراحی هیتر فضای باز، ممکن است منبع تغذیه محصول، متفاوت باشد. هیترهایی که منبع سوخت آنها گاز پروپان است، قابل حمل هستند. و به آسانی می توانید آن را جهت تامین گرما به مکان های متنوع انتقال دهید. از دیگر ویژگی های هیترهای فضای باز با گاز مایع پروپان می توان به راندمان حرارتی بالا، قابلیت تنظیم دما، شعله قوی و پایدار، استفاده چند منظوره، ایمنی بالا و کارکرد طولانی اشاره کرد.

در صورتی که منبع ثابت برای دریافت گاز پروپان ندارید و تهیه کردن آن برای شما سخت است. هیتر فضای باز با گاز شهری گزینه بهتری است. از ویژگی های هیترهای فضای باز با منبع سوخت گاز شهری، قدرت بالا، آلاینده های کم، بی صدا بودن، مقرون به صرفه بودن و کاهش انتشار دی اکسید کربن را می توان بیان کرد.

هیتر فضای باز با منبع سوخت انرژی برق چه ویژگی هایی دارد؟

هیتر فضای باز با منبع سوخت برق، گاز گلخانه ای کمتری تولید می کند اما قدرت کمتری نسبت به بخاری هایی با گاز طبیعی یا پروپان دارد. بخاری های برقی اغلب برای تامین گرما در اتاق های کوچک، محل نگهداری گل ها، بالکن و غیره بکار می روند. هیترهای برقی دارای ویژگی های مانند انتشار گرمای یکنواخت، قابلیت کنترل دما، کارایی مطلوب و نگهداری آسان هستند.

خرید هیتر فضای باز

یکی از دغدغه هایی که خریداران هیتر فضای باز با آن روبرو هستند، یافتن فروشگاهی معتبر برای خرید است. سرمابان جزء فروشنده هایی است که انواع بخاری گازی رو میزی، سقفی، هرمی، ایستاده و هیتر تابشی قارچی را بالاترین کیفیت برای فضاهای باز ارائه می دهد. محصولات فروشگاه سرمابان با بالاترین کیفیت و قیمت به صرفه و گارانتی طلایی یکساله ارائه می شوند. در صورت نیاز به خرید انواع هیترهای فضا بسته و باز با مشاوران مجموعه تماس بگیرید یا از سایت خریدتان را ثبت کنید.

در این مقاله مبحثی تکمیلی در حیطه هیتر فضای باز، ارائه شد. هیترهای فضای باز جزء بهترین سیستم های گرمایشی هستند که در شکل های متنوع و امکانات متفاوت ارائه می شوند. نکته کلیدی که در خرید هیترهای فضای باز باید به آن دقت کنید، متناسب بودن ابعاد بخاری با متراژ مکان و قیمت محصول و گارانتی محصول است.

این محصولات با منابع سوخت گاز طبیعی، مایع، برق و مادون قرمز کار می کنند. در صورتی که شما هم مشتاق خرید دستگاه های تولید گرما در فضای باز هستید با سرمابان تماس بگیرید.

 

مدیر سایت
ارسال دیدگاه